آرشیو اسفند ماه 1400

مطالب آموزش و فناوري

مقایسه هزینه آموزش آنلاین و آموزش حضوری

۶ بازديد
والدین گاهی اوقات قبل از به دنیا آمدن فرزندان، برای کودکان خود حساب‌های پس‌اندازی را در نظر می‌گیرند. این یک نگرانی طبیعی در اقتصاد امروز است. هزینه آموزش بالا می‌رود ولی حقوق و دستمزد ما افزایش نمی‌یابد. بنابراین، هزینه تحصیلات به عهده والدین و در مقاطع بالاتر به عهده شخص است.
اینکه در کدام دبیرستان یا دانشگاه می‌خواهید درس بخوانید نباید بر اساس هزینه‌ها باشد، اما متأسفانه بسیاری از خانواده ها باید بر اساس شرایط مالی انتخاب خود را انجام دهند.
علاوه بر این، چه کسی می‌خواهد با کوهی از بدهی فارغ التحصیل شود؟ هیچ کس!
آموزش با سامانه آموزش آنلاین و از را دور کمی این شرایط را بهتر کرده است، می‌خواهیم به مقایسه هزینه آموزش آنلاین و حضوری بپردازیم. 
ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/2p8shvyk

برترین معلمان در آموزش آنلاین چه کسانی هستند

۵ بازديد

میلیون ها دانش آموز در سراسر جهان، درگیر آموزش آنلاین هستند ، معلمان آنها تلاش می کنند تا خود را با این شیوه جدید یادگیری وفق دهند. الزاما، هر آنچه که در مدارس سنتی کارآیی داشت همیشه در یک محیط سامانه کلاس آنلاین کارآمد نخواهد بود. برترین معلمان در آموزش آنلاین می دانند که، برای گذراندن یک سال تحصیلی آنلاین موفق، به خلاقیت، آموزش تخصصی، برنامه ریزی درسی متفاوت و آمادگی زیاد، نیاز دارند.
به جای برپایی کلاس فیزیکی، معلمان آنلاین با یادگیری فناوری های جدید، تدوین برنامه های آموزشی که برای آموزش از راه دور طراحی شده اند و به کارگیری روشهای جدید، به آموزش دانش آموزان می پردازند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/2p87u2tv

چه تجهیزاتی برای آموزش مجازی لازم است؟

۵ بازديد
با افزایش آموزش از راه دور، معلمان بیشتری نسبت به گذشته به صورت آنلاین مشغول به کار هستند. اما اگر می خواهید در سامانه کلاس آنلاین به اندازه کلاس واقعی موثر باشید، به ابزارهای مناسب تجهیزات آموزش مجازی برای کار نیاز دارید.
به همین دلیل ما این لیست نهایی از تمام تجهیزات مورد نیاز برای آموزش مجازی را جمع آوری کرده ایم.
ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

نیاز مراکز آموزشی به آموزش آنلاین و مجازی در پساکرونا

۴ بازديد
کووید-۱۹ سیستم آموزشی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد و چراغ تازه ای را در مسیر آموزش روشن کرد. یادگیری مجازی به یک شیوه زندگی تبدیل شده است، زیرا کرونا بسیاری از دانش آموزان را مجبور به یادگیری از خانه و همچنین معلمان آنها را مجبور به آموزش در خانه کرده است. از آنجا که یادگیری مجازی به طور مستمر در حال ارزیابی است، باید به زندگی قبل از همه گیری سال ۲۰۲۰ میلادی نگاهی بیندازیم تا ببینیم، آیا همیشه نیاز به برگزاری کلاس آنلاین وجود داشته و آن را با واقعیت امروز مقایسه می کنیم.
ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/bdhsbes5

کسب درآمد از آموزش آنلاین

۴ بازديد

آیا شما به دنبال یک برنامه جانبی برای کسب درآمد بیشتر هستید؟ یا می خواهید حرفه خود را کاملاً تغییر دهید؟! آموزش آنلاین می تواند یک راه حل عالی باشد.
امروزه ” کسب درآمد از آموزش آنلاین ” بسیار آسان شده است! شما با هر تخصصی و تنها با در نظر گرفتن نکاتی به راحتی میتوانید با استفاده از سامانه کلاس آنلاین از این روش متداول، پول خوبی را به دست آورید.
بسیاری از مردم، با دلایل موجه در واقعیت داشتن این موضوع تردید دارند.
آیا واقعاً می توانید از آموزش آنلاین درآمد کسب کنید؟
حقیقت این نیست که آموزش آنلاین به طور فوق العاده ای حرفه پردرآمدی است، تقریباً برای هر کسی امکان آموزش آنلاین وجود دارد و حداقل از طریق به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران می تواند درآمد کسب کند، حتی اگر منبع اصلی درآمد شما نباشد، می تواند منبع درآمد بسیار خوبی باشد!

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/mr4b6mep

 

راهکارهای موثر بهبود فن بیان و مهارت های ارتباطی در کلاس درس

۵ بازديد

ارتباطات، عنصر کلیدی در کلاس درس است!

عموما، درآموزش های موفق ۵۰٪ دانش و ۵۰٪ مهارتهای ارتباطی نقش داشته اند. در نتیجه، معلم باید در هر ۴ مهارت ارتباط در کلاس درس (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) توانمند باشد و به عنوان ابزار برگزاری کلاس به آن نگاه کند و بداند که چگونه از این مهارت در محیط مدرسه به طور موثر استفاده کند. ثابت شده است که توانایی انجام این کار، بر موفقیت دانش آموزان در زندگی تحصیلی و همچنین موفقیت شغلی خود معلم تأثیر می گذارد.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/2s49xspr

نکات مهم قبل از برگزاری وبینار که باید بدانید

۵ بازديد

کووید-۱۹ همراه با دردها و رنج هایش، درس های بسیار و تجربه های جدیدی را نیز به همراه داشت، به عنوان مثال: برگزاری کلاس آنلاین، دورکاری، شرکت در همایش ها و کنفرانس ها به صورت مجازی و برگزاری بیشتر وبینارها …

شاید این تجارب برای بسیاری نو نبود ولی برای عده از مردم جهان تجربه ای متفاوت بود. مانند، رویداد های آنلاینی چون “وبینار” !

در دهه گذشته (به ویژه دردو سال گذشته)، وبینارها به بستری برای آموزش دانش آموزان، دانشجویان و مشتریان احتمالی کسب وکارها تبدیل شده اند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/3x3xbfxw

 

ویژگی معلمان در آموزش آنلاین

۵ بازديد

در بستر آموزش آنلاین، کل فرآیند آموزش و یادگیری از طریق اینترنت و با استفاده از ابزارهای تکنولوژی انجام می‌شود. از این رو معلمان آنلاین باید از دانش کافی در زمینه فناوری برخوردار بوده و مشکلی با کار کردن با جدیدترین ابزارهای تکنولوژی و امکانات کلاس آنلاین نداشته باشند.

هرچه فرد این مسیر را سریع‌تر طی کند و استعداد بیشتری در این زمینه داشته باشد، نسبت به سایر همکاران خود جلوتر خواهد بود. مدارس در طول سال تحصیلی از ابزارها و بسترهای آموزشی آنلاین مختلف برای ارائه درس و ارتباط با خانواده استفاده می‌کنند که تسلط بر تک تک آن‌ها، مهم‌ترین ویژگی معلمان در آموزش آنلاین است.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/2jb5e2vm

 

ساخت آزمون با گوگل فرم

۱۱ بازديد

یکی از دغدغه ها و چالش های ذهنی معلمان در کلاس های غیر حضوری، برگزاری آزمون های کلاسی است. چیزی که در کلاس های حضوری برای ارزیابی مستمر دانش آموزان با طرح چند سوال به راحتی قابل اجرا بود. در این مطلب سعی میکنیم تا شما را با ابزار ساخت آزمون با گوگل فرم ، قابل استفاده در کلاس های مجازی آشنا کنیم و تا حدودی دغدغه ذهنی شما مربیان آموزشی را کاهش دهیم.

قبل از پرداختن به موضوع مورد بحث یعنی ” ساخت آزمون با گوگل فرم ” ، جهت آگاهی مخاطبانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند باید گفت که : “الوکام” سامانه کلاس آنلاین ، این چالش را برای مربیان آموزشی برطرف کرده است!

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/mwasmkur

3 مزیت حفظ محیط زیست با آموزش آنلاین

۶ بازديد

در نتیجه شیوع COVID-19، آموزش به طور قابل توجهی تغییر کرد. در سراسر جهان، بسیاری از مدارس تعطیل شدند. کلاسهای حضوری لغو شد و با ایجاد کلاس مجازی به کلاسهای آنلاین تبدیل شد. تمام جزئیات آموزش و پرورش از طریق پلتفرم های دیجیتالی به دانش آموزان منتقل شد در حالی که در خانه هایشان حضور داشتند. قبل از همه گیری، کلاس های آنلاین خیلی شناخته شده نبود، افراد جامعه اطلاعات زیادی هم از مزایا و معایب آن نداشتند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/39yn22y9